İNTERNET ARIZA

İNTERNET ARIZA

internet-ariza

İnternet arıza servisi, XDSL internet arıza, Vdsl internet arıza, Bilgisayar internet sorunları için hafta içi hergün : 09:00 – 18:00 saatleri arasında servis merkezimiz’den destek alabilirsiniz.

En sık rastlanılan İnternet problemleri:

  • Telefon hat kablosunun kopması sonucu oluşan internet arızaları
  • Telefon hattın kablosunun ezilmesi, kısa devre olması sonucu oluşan internet arızası
  • Bağlı bulunan internet kablolarının yanlış tercih edilmesi, kalitesiz kablo kullanımı
  • internet modem arızaları ve ısınma sorunları
  • internet hattı sinyal kopma sıkıntıları
  • internet hattı splitter arızaları ve yanlış bağlantıları
  • Alarm Cihazı kaynaklı sorun oluşumları
  • İnternet kesintilerine sebep olan switch ve benzeri ürünlerin arızalanmaları
  • internet arızasına sebep olan kullanıcı adı şifre sorunları

Servis çağırmadan önce yapılması gerekenler ;

  • İnternet hizmeti aldığınız (Türk Telekom, Superonline, Turk.net vb.) servis sağlayıcısına arıza bildiriminde bulunmak. Servis sağlayıcılar bina girişine kadar hizmet sunmak ile yükümlüdür. Ücretsiz arıza bakımı yaptıkları için öncelikle hizmet sağlayıcısına kayıt bırakılmalıdır. Arızanız bina içerisinde ise gelen personel arızanın bina içinden olduğu bilgisini vermekte ve akabinde özel servis çağırmanız gerektiği ile ilgili bilgi sunmaktadır.
  • İnternet hizmetini mevcut telefon hattı üzerinden alıyor iseniz modemin arkasından hat kablosunu çıkarıp analog bir telefon bağlayın. Çevir sesi alamıyor iseniz telefon numaranızı operatöre arıza kaydı bırakın. Yalın internet, direk fiber kablo, metro ethernet vb. internetlerde bu adımı görmezden geliniz.
  • Bilgisayarınızı direk bir kablo ile modem yada router cihazınıza bağlayıp internet varmı yokmu kontrol ediniz. Eğer bu durumda internet var ise arızanız network tabanlı yani içeride kullandığınız switch yada kablolarınızdan kaynaklanmaktadır.
  • Modeminiz üzerinde DSL yada link yazan ışıklar yanıyor ancak internet yazan yada dünya işareti olan ışık yanmıyor ise büyük ihtimal kullanıcı adı ve şifre hatası vardır. Lütfen internet hizmeti aldığınız servis sağlayıcısı ile irtibata geçiniz.
  • Tüm bu adımların akabinde çözüm sağlanamaz ise teknik destek hizmeti satın almak için İletişim formundan destek talebi oluşturabilirsiniz.

ADSL / VDSL  Internet Arıza ve Yeni Bağlantı işlemlerinde, Kablo TEST Cihazı ile Arıza, Hat Tespiti, Hat Bağlantısı Konusunda Adresinize Servis Hizmeti Veriyoruz.

Dilerseniz Ödemeyi Kredi Kartı ile Yapabilirsiniz.

 

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir